Başakşehir Belediyesi, bünyesinde istihdam etmek üzere 20 güvenlik personeli, 30 engelli işçi, 40 şoför, 30 büro personeli, 60 işçi ve 30 temizlik personeli olmak üzere toplam 210 işçi alımı gerçekleştirecektir.
Kamu Personeli Alımı İş Başvuru Süreci
İş başvuruları elektronik ortamda yapılacaktır. Adaylar, başvurularını haberimizin aşağısında yer alan başvuru kılavuzu içerisinde belirtilen e-mail adresine belirtilen tarihler arasında gerçekleştirebileceklerdir.
Daimi ve belirli süreli işçi alımı için başvurular, 30 Kasım 2023 tarihine kadar yapılabilecektir.
Belediye Personel Alımı Başvuru İçin Gerekli Belgeler:
Ön başvuru aşamasında adaylardan herhangi bir evrak talep edilmeyecektir. Ancak iş başı yapmaya hak kazanan adaylardan gerekli belgeler talep edilecektir.
Başvuru kılavuzu.
Belediye 210 İşçi Alımı Başvuru Nitelikleri
Başvuruda bulunmak isteyen adaylardan beklenen nitelikler şu şekildedir:
- Türk vatandaşı olmak
- 18 yaşını tamamlamış olmak
- Adli sicil kaydı olmamak
- TCK 53. Madde'de belirtilen suçlardan mahkum olmamak
- Kamu haklarından mahrum olmamak
- SGK kurumlarından emekli veya yaşlılık veya malul aylığı almamak ve bunu belgelendirmek
- Güvenlik görevlisi alımı için geçerli güvenlik kimlik kartına sahip olmak
- Şoför alımı için C-C1 veya D-D1 ehliyet sahibi olmak
- SRC2-4 ve psikoteknik belge sahibi olmak.