İŞKUR tarafından yapılan son dakika açıklamasına göre, büro görevlisi pozisyonunda çalıştırılmak üzere 2 bin 360 personel alımı yapılacağı duyuruldu. Türkiye İş Kurumu resmi internet sitesinde yayınlanan ilana göre, lise mezunu adaylar arasından başvurular kabul edilecektir. İlgili ilanlar için başvurular başlamış durumdadır.Bizlerde sizin için büro görevlisi alım ilanlarının başvuru detaylarına dikkat çektik.
İŞKUR büro memuru alımı ilanı
İŞKUR üzerinde yayınlanan büro memuru ve büro işçisi alım ilanlarındaki kontenjan dağılımı aşağıdaki gibidir:
- Büro İşçisi: 361
- Büro Makineleri Bakım ve Onarımcısı: 1
- Büro Makineleri Teknik Servis Teknisyeni: 1
- Büro Memuru (Dış Ticaret): 3
- Büro Memuru (Genel): 1239
- Büro Memuru (İdari İşler): 25
- Büro Yönetimi Elemanı: 7
- Büro Yönetimi ve Sekreterlik elemanı: 159
- Diğer Büro Memurları: 115
- Diğer Büro Nezaretçileri: 1
- Resepsiyon Görevlisi (Ön Büro Elemanı): 451
Büro memuru alımı için gerekli şartlar neler?
Başvuruda bulunacak adayların aşağıdaki şartları taşıması gerekmektedir:
Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
İŞKUR'a kayıtlı olmak veya kayıt yaptırmak,
Büro içinde yapılması gereken işleri eksiksiz bir şekilde yapabilme yeteneğine sahip olmak,
Yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilme becerisine sahip olmak.
En az lise mezunu şartı aranıyor
Firmalar bünyelerinde büro memuru olarak çalıştıracağı personelin en az lise mezunu olmasını isterken, adaylardan KPSS şartı aranmıyor
Başvurular nasıl yapılacak?
İŞKUR tarafından yayınlanan personel alım ilanlarına başvuruda bulunmak isteyen adayların aşağıdaki adımları takip ederek internet üzerinden başvurularını yapmaları gerekmektedir:
https://esube.iskur.gov.tr/ adresine gidin.
İş arayan kısmından giriş yapın.
Açılan sayfada "İŞ İLANLARI" yazan kısma tıklayın.
Ardından iş arama sayfası karşınıza gelecektir.
Yukarıdaki adımları takip ederek, aradığınız pozisyonu yazdığınız alana girin ve "ARA" butonuna tıklayın. İlanlar aşağıda sıralanacaktır. Kadın ve erkek adaylar bu sayfada başvurularını gerçekleştirebilirler.