Personel alımı iş ilanları hız kesmeden yayınlanmaya devam ediyor. Geçtiğimiz günlerde AKBANK tarafından personel alımı için düğmeye basılmıştı. Yayınlanan iş ilanlarına başvuru yapmak için haberimizi okuyabilirsiniz.
Banka Personel Alımı Başvuru İşlemleri
Aşağıda yer alan başvuru ekranı linkine tıklayan adaylar açılan pencerede yer alan yazıları okuduktan sonra Başvur butonuna tıklayarak gerekli adımları tamamladıktan sonra başvuruları alınacaktır. 31 Aralık 2023 tarihine kadar başvurular kabul edilecektir.
Banka Personeli Alımı Aranan Nitelikler
SDLC süreçlerine ve kullanılan teknolojilere hakim.
Kubernetes, OpenShift, Docker, Open Source teknolojilerinde deneyimli.
İstatistiksel analizler konusunda bilgi sahibi (Data Analizi, Trend Analizi vb.).
Veri yapıları ve veri tabanı mimarileri hakkında bilgi sahibi.
Scripting dillerinde deneyimli
Uygulama performans izleme konusunda deneyimli.
Uygulama geliştirme, teknik tasarım, sistem yönetimi, altyapı tasarımı veya SLA yönetimi konularında deneyimli.
Middleware teknolojilerine hakim.
DevOps süreçlerinde tecrübeli.
İyi derecede yazılı ve sözlü İngilizce bilgisine sahip.
Servis Yönetimi Uzmanı Ne İş Yapar?
Sorumluluk alanındaki iş servislerinin yönetimini üstlenir ve uçtan uca sahiplik sağlar.
Servislerin dayanıklılığını ve sürekliliğini güvence altına almak için strateji, politika, süreç ve çalışma prensiplerini belirler ve uygular.
Servislerin ve bileşenlerinin hayat döngüsü boyunca dayanıklılık ve süreklilik aktivitelerinden sorumlu olur.
İşletilen tüm servislerin fonksiyonelliği, topolojisi, güvenlik uyumluluğu, maliyet etkinliği, çalışılan ortamlar, entegrasyonlar ve servis bileşenleri konularında bilgi sahibidir.
Sorumlu olduğu servislerin performansı, sürekliliği ve dayanıklılığı konularında teknoloji yönetimi ve ilgili iş birimleri için ana sorumlu kişidir.
Üretim ve test ortamlarında sorumluluk alanındaki servislerin uçtan uca izlenebilmesi için gerekli altyapıları kurar, izleme parametrelerini belirler ve ölçümleri sağlar.
Uygulama Geliştirme, teknoloji altyapısı, teknoloji operasyon, bilgi güvenliği ve üçüncü parti uygulama sahibi firmalarla yakın işbirliği yapar.
Servislerin kısmi veya tamamen kesintiye uğraması durumunda koordinasyon sağlar, problemin kaynağını tespit eder ve kalıcı çözümler geliştirir.
Servis bileşenlerinin performansını takip etmek için KPI'lar belirler, izleme ve takip mekanizmalarını oluşturur ve raporlar.
Altyapı veya güvenlik güncellemeleri gibi faaliyetlerin etki analizini yapar, değişiklik yönetimi süreçlerini planlar ve ilgili ekiplerle işbirliği yapar.
Başvuru için tıklayınız.