İŞKUR kamu kurumu, sık sık farklı kurumların ilanları ile karşımıza çıkıyor. Son ilanıyla kendi bünyesinde hizmet kalitesini artırmak ve 125 büro memuru alımı yapmak için adım attı.
26 ilde alım olacak
Yayımlanan büro memuru alım ilanına göre alımlar 26 farklı şehirde gerçekleştirilecek ve bu şehirler şunlardır: Kilis, Kocaeli, Konya, Kütahya, Manisa, Muğla, Niğde, Ağrı, Amasya, Artvin, Aydın, Bilecik, Bitlis, Bursa, Düzce, Erzincan, Gaziantep, Hakkari, İstanbul, İzmir, Kahramanmaraş, Kars, Rize, Şırnak, Tekirdağ ve Yozgat.
Kadro dağılımı şu şekilde olacak
Başvuru şartları neler olacak?
Başvuru yapacak adaylar belirli kriterlere uymalıdır. Bunlar arasında 18 ila 35 yaş aralığında olmak, T.C. vatandaşı kimliğine sahip olmak, kamusal haklardan yoksun bırakılmamış olmak, arşiv ve güvenlik soruşturması kapsamında olumlu sonuç almak, görevin kesintiye uğramaması adına akli ve bedensel engelin bulunmaması, önlisans mezuniyeti için Adalet, Bilgisayar Operatörlüğü, Bilgisayar Programcılığı, Bilgisayar Teknolojisi, Bilişim Güvenliği Teknolojisi, Büro Yönetimi, Büro Yönetimi ve Sekreterlik, Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı, Büro Hizmetleri ve Yönetici Asistanlığı, Dış Ticaret, Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, İletişim ve Halkla İlişkiler, İnsan Kaynakları, İnsan Kaynakları Yönetimi, İşletme, İşletme Yönetimi, Maliye, Muhasebe, Muhasebe ve Vergi Uygulamaları veya Sosyal Güvenlik bölümlerinden mezun olmak ve 2022 KPSS P3 puan türün de en az 70 taban puanına sahip olmak yer almaktadır.
Başvurular online yapılacak
Başvurular 8 - 22 Mayıs tarihleri arasında online olarak kabul edilecektir. Adaylar, işe alım kariyer internet sitesi üzerinden başvurularını gerçekleştirebilirler. Başvuru ekranı için: https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr.