21 Kasım 2024
weather
11°
ANASAYFA PERSONEL ALIMI A101 İş Başvurusu Nasıl Yapılır? Başvuru Formu

A101 İş Başvurusu Nasıl Yapılır? Başvuru Formu

A101 firması merkezi İstanbul, Üsküdar’da olan 2008 yılında kurulmuş olan yıllar içerisindeki hızlı ve istikrarlı büyümesi ile indirim marketleri zinciri haline gelmiş bir markadır.
yazar
Burak Demir
Admin
1616
GÖSTERİM
A101 İş Başvurusu Nasıl Yapılır? Başvuru Formu

A101 iş başvurusu nasıl yapılır konusunun detaylarından önce, A101 markasını tanımak ve koşullarını bilmek daha doğru olacaktır. A101, günümüzde 81 il dahilinde 11.000’in üstünde mağazası ile aktif olarak hizmet veren büyük bir firmadır. Firma bünyesinde de doğal olarak alt ya da üst kademede birçok farklı departmanda çalışabilmek mümkündür. İş ilanlarında da birçok kez A101 markası insanların karşısına çıkmaktadır. Geniş iş hacimleri ve mağaza fazlalıkları nedeniyle, işçi hacmi de doğal olarak fazladır.

A101 Hangi Pozisyonlara Çalışan Arıyor?

A101 markası dahilinde birçok farklı departman ve pozisyonda çalışmak mümkündür. Online hizmetlerinde daha aktif olarak kullanılması ile beraber ihtiyaç duyulan alanlar ve çalışan sayıları artmıştır. A101 iş ilanları; satış danışmanlığı, reyon ve depo ambar görevlileri, kasiyerlik, beden işçileri, kasa ve reyon personelleri, bölge taze gıda, meyve ve sebze personelleri, satış elemanı ve kozmetik bölümü personeli, kurye görevlileri gibi pozisyonlarla doludur. Bunlara ek olarak üst kademelerde de birçok departman için alım yapılmaktadır. Ancak üst kademelerde A101 firmasının tarzı, genel olarak alttan yetiştirip üst kademelere çıkarmaktır.

A101 Firmasında Çalışmak İçin Aranan Şartlar Nelerdir?

Aranan şartların ilki 18 yaş üstü olmaktır. Kişi, bu temel kritere uygun ise mağaza içinde değerlendirilebilir. Bunun dışında pozisyonlara bağlı olarak kriterler azalmakta ve artmaktadır. A101 firmasında çalışmak için aranan şartlar şunlardır;

Askerlik: Erkek adaylar için askerliğini bitirmiş olmak gerekmektedir.

Eğitim: En az lise mezunu olmak gerekir. Lisans ve üstü eğitimi olanların şansı daha fazladır.

Sicil: Sabıka kaydının olmaması gerekir.

Tecrübe: Tecrübeli olması tercihte öncelik nedeni olacaktır.

Ehliyet: Kurye ve sevkiyat için alım yapılıyorsa B1 ve A1 belgesi sahibi olunması gerekmektedir.

A101 İş Başvurusu Nasıl Yapılmaktadır?

A101 firmasına başvuru yapmak için 2 farklı yöntem mevcuttur. İlki; resmi web sitesi A101 Kariyer sayfasından A101 iş başvuru formu bilgilerine ulaşıp, formu doldurmaktır. Diğeri ise müşteri hizmetleri üzerinden bilgi almak ve yönlendirmeleri ile iş başvuru yapmaktır. Başvuru formlarını eksiksiz ve hatasız doldurulduktan sonra yapılması gereken beklemektir. Olumlu dönüşlerde firma yetkilileri kişileri aramakta ve bilgi vermektedir.

A101 iş başvurusu nasıl yapılır, sorusunun cevabını öğrendikten sonra, son konumuz işe başvuru kabulü sonrası işe alımda gereken belgelerdir. Bu hazırlanması gereken belgeler şunlardır; Nüfus cüzdan kopyası, Nüfus kayıt örneği, kan grubu kartı, mezuniyet belgesi, sağlık raporu, sabıka kaydı, vesikalık fotoğraflar, askerlik yapıldı belgesi, ikametgah. Bu belgeler de eksiksiz hazırlandığında, A101’de işe başlamak için başka bir adım kalmamaktadır.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
Sahil Güvenlik İş Başvurusu Nasıl Yapılır? Şartları Nelerdir?

Sahil Güvenlik İş Başvurusu Nasıl Yapılır? Şartları Nelerdir?